2008/12/27

Min debut som bloggare

Nu är jag oxå bloggare?!

Ja, nu är jag oxå bloggare!! Det trodde jag faktiskt inte om mig själv. Vad ska jag skriva på min blogg?? Det har jag faktiskt egentligen ingen aning om....

Jag blev med dator här strax före jul! Julklapp av mina föräldrar. Har varit utan dator i flera år och det har inte varit någon direkt saknad. Men nu har jag bestämt mig att jag ska förkovara mig i nyhetens behag...och pang på så har jag skapat en blogg. Om andra kan så kan jag väl oxå.

Nu har julhelgen passerat, varit hos mina föräldrar i inre lillTvärån, i ödemarken. Väldigt avkopplande, kan behövas!! På jobbet väntar XX antal övertidstimmar här framöver, känner mig lite stressad över allt jag inte hunnit med. Men det ordnar sig alltid, mest bekymrad är jag över mina "hostisar", tror till och med att jag hostat av ett revben. Kanske dax för ett nytt läkarbesök på måndag.

Idag är det hemma lördag för min del. Mina kära vänner som jag ikväll kan kalla för partypatrullen ska ut och vimla! Jag önskar de skoj och att de följer Moder T grundlag....den brukar jag följa:)
Ha de så gott och hoppas julen har varit bra!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Kommer säkerligen att följa dina förehavanden i din nystartade blogg. Hoppas att orken och lusten består och att du får mycket respons på din skrivarlusta! Go for it, girl!!!!